+38 (044) 581-33-99, +38 (050) 450-65-73, +38 (067) 351-37-84, +38 (093) 170-16-64

служба поддержки

{"salt":"61dd3cb3841a0d8cb33f21343a0d25c6"}

Загальні умови перевезення пасажирів

Бронювання квитків

Відомості про пасажира, під час бронювання квитків необхідно внести прізвище, ім'я, дату народження повністю і громадянство кожного пасажира. Обробка анкетних даних пасажира здійснюється з дотриманням вимог законодавства.

 

Зміна даних бронювання

 

У зарезервований квиток можуть безкоштовно вноситися зміни не пізніше, ніж за 3 дні до відправлення. Якщо нова дата відправлення доводиться на дорожчий сезон, з пасажира стягується різниця в ціні. Якщо в замовлений електронний квиток вносяться зміни і вона пізніше анулюється, то можливі витрати за анулювання справляються відповідно до первинною датою відправлення і датою зміни даних бронювання.

 

Умови оплати та анулювання

 

За межі не анульовані резервування гроші не повертаються.
Якщо квиток куплений в обидві сторони, але зворотний квиток не використаний, зі сплаченої суми віднімається вартість в одну сторону, а клієнту повертається сума відповідно до умов відмови. З суми, що повертається завжди віднімається агентський збір.

Зміни ціни та розкладу

Не можуть бути гарантовані час відправлення, прибуття і час в дорозі. збиток, нанесений пасажирам можливими змінами або за пов'язані з цим витрати будь-якого характеру та / або типу, якщо зміни викликані погодними умовами або іншими форс-мажорними обставинами розраховується відповідно до чинного законодавства по публічній оферті, а сплачується перевізником - транспортною компанією.

подробнее